Irresistible x Memories




Postanowiłam, że będę wrzucała tutaj częściej posty, więc jest kolejny. Dziś ze zdjęciami, które mają dla mnie wartość sentymentalną; przypominają o jakimś miłym wydarzeniu, albo szczególnym czasie w moim życiu, albo po prostu je lubię. Uwielbiam robić zdjęcia, cały czas je robię, są dla mnie później pamiątką, często do nich wracam, Mam milion zdjęć z przyjaciółmi, ale te zachowam tylko dla siebie :)






lody w 50 smakach, niebooooo 





 najpiękniejsze miejsce na świecie, kiedyś też będę miała mieszkanie przy przystani

 marzyło mi się morze w tym roku więc byłam na jeden dzień haha
ale pogoda jak widać była okropna :(
 mała Hania <3
 to straszne, że dzieci tak szybko dorastają :(



 uwielbiam wszystkie wesołe miasteczka



 nie cały rok temu, mam ochotę znów tak obciąć włosy :o


 w ciągu dnia było tam o wiele ładniej, ale nie mam żadnych zdjęć :(
 Krispy Kreme, wyglądały pięknie, ale były ohydne :/





wakacje 2015

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
snap - aleksandrelke
instagram
ask

Komentarze

Popularne posty