Bristol


Hejo !
Stwierdziłam, że dziś jest odpowiedni dzień do napisania posta wiec voila ! Co prawda mam trochę problemów, ponieważ piszę (niestety) z telefonu, ale mam nadzieje, że wszystko będzie ok.
Niedawno wspominałam o moim wyjeździe tak więc postaram się co jakiś czas wrzucać posty stąd :) 
Wczoraj pierwszy raz sama leciałam i to była mega zabawna sytuacja. Nie stresowałam się, za to moja mama chyba  za nas dwie; co chwila telefony, sms, pretensje dlaczego nie odbieram, a ja po prostu nie mogłam 😂 
Wczoraj pogoda była genialna co, jak na Anglię jest nieco dziwne. 25 stopni i piękne słońce, czego chcieć więcej ? Nie miałam czasu na chodzenie po mieście, jednak wieczorem wyszliśmy do świetnej knajpki, gdzie płaciło sie za sam pobyt tam i jadło do woli- niebo. 
Za oknem widzę, ze pogoda dziś niestety pogorszyła się, ale zaraz wstaje i lecę miasto. 




Komentarze

  1. zazdro mega,a ta knajpka wydaje sie byc idealnym miejscem dla mnie haha 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam były prawie wszystkie kuchnie swiata ❤️ w przyszłym tygodniu tez idziemy haha

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty